Tietoa meistä

Meri-Lapin Matkailu Oy perustettiin vuonna 2013 koordinoimaan Meri-Lapin matkailualueen yhteismarkkinointia ja myyntiä.

Yhteystiedot:

Meri-Lapin Matkailu Oy
Lukiokatu 10
95400 Tornio

info@visitsealapland.com
Puh: 020 7479 440
8,35snt/puhelu+16snt/min(ALV24%)

Y-tunnus 2608990-4

Henkilökunta:

Teija Mikkola,

Myyntijohtaja
Puh: 0400 357420
teija@visitsealapland.com

Jenni Rissanen,

Myynti- ja markkinointipäällikkö
Puh. 0400 188002
jenni@visitsealapland.com 

Laskutusosoitteet:

Verkkolaskut:
Verkkolaskuosoite: 003726089904
Operaattori: OP-Pohjola- ryhmä
Välittäjän tunnus: OKOYFIHH

Paperilaskut:
Meri-Lapin Matkailu Oy / Skannauspalvelu Escan
PL 1, 95701 PELLO
info@escan.fi

Meri-Lapin Matkailu Oy

Meri-Lapin Matkailu Oy perustettiin vuonna 2013 koordinoimaan Simon kunnan, Tervolan kunnan, Kemin kaupungin, Keminmaan kunnan ja Tornion kaupunginmatkailun yhteismarkkinointia ja myyntiä. Yhtiö toimii alueorganisaationa ja alueen matkailun edunvalvojana. Yrityksen omistavat mainitut kunnat ja kaupungit 8% ja alueen yritykset 92 %. Kuntien omistusta hallinnoi Meri-Lapin kehittämiskeskus ry.

Meri-Lapin Matkailu Oy toimii yhdessä yritysverkostonsa kanssa. Meri-Lapin yritykset toimivat erilaisissa markkinoinnin ja myynnin tehtävissä hyödyntäen omaa liiketoiminta-aluettaan. Työtehtävät sisältävät markkinoinnin, myynnin, PR ja muun mediatyön lisäksi matkailuneuvontaa.

Meri-Lapin Matkailu Oy:n tehtävät:

– vahvistaa Meri-Lappia matkailualueena
– markkinoida Meri-Lappia matkakohteena Suomessa ja ulkomailla
– toteuttaa alueen yhteismarkkinointia
– edistää Meri-Lapin näkyvyyttä sähköisen liiketoiminnan osa-alueilla
– markkinoida ja myydä Meri-Lappia kokous- ja tapahtumakohteena
– markkinoida ja myydä Meri-Lappia Lapin ainutlaatuisena kulttuurikohteena
– markkinoida ja myydä Meri-Lappia Lapin ainutlaatuisena meri- ja jokikohteena

Meri-Lapin Matkailu Oy:n kansainvälistymisosaamisen kehittäminen-hanke 1.8.2021-31.1.2022

Hankkeen tarkoitus on Meri-Lapin Matkailu Oy:n kansainvälistymisosaamisen kasvattaminen ja alueella käytössä olevan myyntikanavan sekä netissä toimivien digitaalisten jakelukanavien hyödyntämisen oppiminen sekä asiantuntijapalveluiden kehittäminen. Yrityksen henkilökunnan osaamisen
kasvattamiseksi käytetään konsultointia, jonka avulla yritys toteuttaa parhaat käytännöt.

Kehittämistoimenpiteillä haetaan selkeyttä digitaalisiin mahdollisuuksiin, lisätään alueorganisaation ymmärrystä kansainvälisen digitaalisen liiketoiminnan johtamisesta. Kehitetään yrityksen liiketoiminta- ja ansaintamallia osana arvoverkostoja sekä yritysekosysteemiä. Tavoitteena on Meri-Lapin matkailudestinaation matkailijamäärien ja matkailutulon kasvattaminen, joka johtaa myös alueen elinvoimaisuuden kasvuun.